Julkollektionen

Äntligen är kollektionen klar! Så nu kan jag äntligen lägga upp bilder på det färdiga resultatet! I år har jag hållit mig till temat Glamour och Lyx och jag hoppas att ni känner samma sak. Jag har satsat på pärlor, strass och silver och tanken är att man ska kunna välja många olika delar ur kollektionen och sätta samman dessa ur eget tycke och smak. Idag lägger jag upp bilderna som vi fotat i studion med fina modellen Kajsa och inom några dagar nu kommer närbilder på smyckena. Hoppas ni finner något ni tycker om!

Silvrigt pärlarmband med strass 60kr
Silvrigt kedjearmband 60kr
 
Rosa pärlarmband med strass 60kr
Silvrigt pärlarmband med strass 60kr
Vitt pärlarmarmband 60kr
Halsbandet Lycka 85kr
 
Halsbandet Lycka 60kr
Pärlörhängen med strass 30kr
 
Pärlörhänge med strass 30kr
Svart läderarmband med svart strasskors 50kr
 
Tack för att ni tittade! Skulle ni vara intresserade av något eller har några undringar så maila mig gärna på [email protected] 
 
Modell: Kajsa Persson
Fotograf: Johan Gustavsson och Ida Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0